דף הבית אודות לקוחות המלצות דרושים צור קשר
שבלולי דרמטי
שבלולי בטבע
שבלולי מספר סיפורים
שבלולי בחו"ל
שבלולי, אני וסביבתי
שבלולי רב תחומי
סקרנות מדעית
השכרת ערכות להצגות לילדים
המיוחדים שלנו
הצגות ילדים מומלצות
פעילויות מיוחדות מומלצות
פעילויות מיוחדות לפי הזמנה
תכניות פדגוגיות מתמשכות
שבלולי משחק עם חברים
יסודות פיתוח משחקי מחשב, ד-ה

מבצעים לשנת הלימודים החדשה

 

מבצעים לשנת הלימודים החדשה, תשע"ד:

 

ללקוחותינו היקרים,

שנת פעילות חדשה בפתח, ואנו שמחים להציע לכם את מגוון החוגים והפעילויות המיוחדות שהכנו, כדי להעשיר את תכני הילדים בגנים בצהרונים ובבתי ספר יסודיים-גילאי א-ג:

 

1. 

הצגות לילדים לחג הפסח

מבצעים מיוחדים

לפסח

 

הצגות יחיד לפסח

ב מ ח י ר  מ ב צ ע!

 .....................................................................................................................................................

 

השנה אנו מציעים לכם קורס חדש לגילאי יסודי כתות א'-ג':

 

 

2. משחקי מחשב ותכנות לגילאי יסודי-חוג שנתי.

 

 .....................................................................................................................................................

 

3. קורסים לגילאים מתקדמים כתות ז-ט:

 

 

א. יסודות התכנות ופיתוח אפליקציות כתות ז-ט

 
ב.
פיתוח משחקי מחשב כתות ז-ט

 

ג. לימודי קיימות בסביבה וירטואלית – פעילות לכתות ז-ט

 

ד. מניעת אלימות ברשת וקבלת השונה – פעילות לכתות ז-ט

 

.....................................................................................................................................................
 

4. החוג המשולב

 

חוג המכיל בתוכו 3 חוגים שונים להנאת הילדים והצוות. לבחירתכם: חוג דרמה ו/או חוג בע"ח ו/או חוג "שבלולי, אני וסביבתי", ו/או שבלולי בחו"ל ו/או משחקי חשיבה.
 

בחירה בחוג המשולב מותנית במינימום 30 גנים בשבוע כדי שאפשר יהיה לשנות את החוג אחת לשלושה חודשים. כך שהילדים נחשפים ל-3 חוגים במהלך השנה.

 

 .....................................................................................................................................................

 

  לפרטים נוספים ניתן לפנות למשרדנו בטלפון: 03-6766880

  או באימייל: shabluli@shabluli.co.il

.....................................................................................................................................................